Voorbereidingen

15 april 2018 - Tilburg, Nederland

De voorbereidingen voor mijn trip zijn nu zo goed als klaar. Nicole heeft mijn rugzak al verschillende malen in- en weer uitgepakt, alles gecontroleerd en nog maar weer eens gedubbelchecked :-) om te zien of ik niets mis. Ik ben er nu zo goed als zeker van, dat ik echt alles bij me heb. De rugzak weegt nu zo'n 13 kg en daar komt alleen nog water bij. Gisteren nog maar even naar de kapper geweest voor een pelgrimskapsel :-), lekker gemakkelijk;
's ochtends een natte dweil erover en weer op pad.
Dinsdag is het zover; dan stap ik in de trein om aan mijn reis te beginnen. Ik wil dit al jaren, maar nu heb ik de gelegenheid. Vanuit Postel, met een duur van 3,5 maand, vonden we allebei iets te lang duren, daarom start ik vanuit Pau.
Toch zal ik dit gaan missen, ondanks mijn grote bek. De zorgzaamheid van mijn meisje en ook Adriaan, Jeroen, Floor, Luuk en natuurlijk Ike.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nicole:
    15 april 2018
    Fijn, helemaal klaar, kwestie van tijd nu nog om dan dit avontuur aan te gaan. :-)
  2. Remko:
    15 april 2018
    Ik vind het heel goed dat je dat doet.
    Een kleine tip mijne zijde.
    Voor tijdens het wandelen neem hartige dingen mee zoals beef jerkey dan heb je iets te kauwen wat ook energie geeft.
  3. Paul:
    15 april 2018
    He die Philip, veel succes en plezier tijdens de tocht.
  4. Marjolein van de Sande:
    15 april 2018
    Ik ga je zeker volgen😊 dit was ook altijd een droom van mijn vader, helaas nooit meer uitgekomen.
    Mooi dat jij deze tocht nu gaat lopen! Heel veel succes en weet dat er supporters je van een afstand aanmoedigen 🤗
  5. Lia Marcelis:
    15 april 2018
    Geniet van je tocht ! Het zal je vast heel wat mooie momenten geven.
  6. Margie:
    Enjoy veel plezier😙
  7. Lianne van Riel:
    15 april 2018
    Veel succes en geniet van de tocht!
  8. Jos en Bea:
    16 april 2018
    Wij zullen de avonturen met veel interesse en plezier volgen. Heel veel succes met de wandeltocht.
  9. Angelique:
    16 april 2018
    Vooral heel veel plezier en genieten! Ik ga je volgen👍
  10. Peter:
    17 april 2018