01 mei 2018

1 mei 2018 - Navarrete, Spanje

Vandaag 24,5 km gelopen, nog 590,5 te gaan. Ik zit onder de 600 😀.

Vanochtend rustig opgestart en om 08.15 vertrokken. Het liep vandaag niet lekker, gevoel van pap in m'n benen. Morgen misschien, hopelijk, beter.

Via Logrono naar Navarrete gelopen. Net na Logrono liepen we door een groot park, veel Spanjaarden, vrije dag vandaag, mooie velden, familiebbq's, al met al een drukke bedoening. Er is dat een meertje, ik gooide er het kontje van m'n wortel in en er zaten meteen wel 30 karpers bij.

Het dorp Navarrete, waar ik slaap, is maar klein, maar als ik de kerk daar zie, besef ik pas hoe rijk de kerk moet zijn ( geweest). Deze is ontzettend groot en een en al pracht en praal. Nu heb ik dat al meer gezien hier in Spanje, maar nog niet in zo'n dorpje.

De albergue, waar ik een bed gereserveerd heb, is erg nieuw. Nette kamers, gewoon een onderlaken en kussensloop, niet van die weggooi overtrekken, zoals in alle andere albergues.

Vanavond even wezen eten, het was simpel, in verband met Dag van de Arbeid was de keuken gesloten, maar erg lekker.

1. Nicole:
    1 mei 2018
    Hopelijk gaat het morgen beter! Gaat best snel die kilometers 😀
  2. Remko:
    1 mei 2018
    Probeer wat extra eiwitten en proteïnen te eten. Dadels noten kip kwark yoghurt en wat extra fruit voor de energie je zal merken dat je benen er dan beter door gaan voelen. Maar je hebt ook al best wat km gelopen. 👍🏻🙂
  3. Marjolein van de Sande:
    Wauw al een hele prestatie onder de 600 km👏👏
    Wat een mooie ervaringen!